ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie usług trenera - wykładowcy w KIS w ramach projektu „Priorytet 1. Usługi reintegracyjne Nowy profil usług KIS”, współfinansowanego w ramach Zadania 1 Priorytetu 2 „Ścieżki reintegracji”, programu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej „Od wykluczenia do aktywizacji, edycja 2020”
1. Nazwa i adres zamawiającego
Stowarzyszenie Wspierania Aktywności Społecznej Stella, KRS 0000385115, NIP: 5632413006 nr REGON: 060760974, ul. H Wieniawskiego 1/20, 22-100 Chełm, powiat M. Chełm, woj. Lubelskie, www.swasstella.pl
2. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, poniżej progu 30 tys. euro na podstawie art. 4 pkt 8 w związku z art. 6a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017, poz. 1579), zwanej dalej „ustawą”.
3. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2020 r. usługi case managera w Klubie Integracji Społecznej.
Case menager powinien być osobą realizującą pracę socjalną na rzecz poszczególnych uczestników i ich konkretnego przypadku. Case menager będzie odpowiedzialny za osiągnięcie celów reintegracji od momentu rekrutacji i opracowania IPD, poprzez stymulowanie wykorzystywania potencjału partnerów lokalnej sieci dla optymalnej realizacji założeń i celów reintegracji społecznej i zawodowej prowadzącej do usamodzielnienia społeczno-zawodowego uczestników. Case menager będzie wspomagał uczestnika zajęć w KIS poprzez współpracę w doborze kadry specjalistów realizujących zajęcia, poprzez systematyczne aktywizowanie potencjału partnerów do realizacji zajęć w KIS.
Case menager będzie zobowiązany do współpracy z kadrą projektu oraz do prowadzenia działań monitorująco - ewaluacyjnych wobec uczestników i w razie potrzeby podejmowania działań interwencyjnych i modyfikujących Indywidualny Plan Działania.
Case menager zobowiązany będzie prowadzić dokumentację postępów reintegracji - raport zmiany dla każdego z uczestników Klubu Integracji Społecznej.
4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia
Wykonanie usług case menagera powinno być zgodne z założeniami projektu oraz odpowiadać na indywidualne zapotrzebowanie uczestników projektu wskazywane w procesie wstępnej diagnozy.
Case menager powinien w czasie realizacji zadania współpracować z trenerami – wykładowcami, z zespołem projektowym oraz współpracy z kadrą KIS.
Praca będzie wykonywana w wymiarze 5 godzin miesięcznie w ciągu 8 miesięcy dla każdej z dwóch grup uczestników, w miejscu realizacji projektu w Wierzbicy i Żmudzi w terminach uzgodnionych z zamawiającym. Łączna liczba godzin = 80 godzin , 40 godzin Wierzbica, 40 godzin Żmudź
5. Termin i miejsce wykonania zamówienia
Termin wykonania usług: okres 8 miesięcy 2020 r., tj. od maja do grudnia.
Miejsce wykonania usług: siedziba KIS Wierzbica oraz Żmudź.
6. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający poniższe warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania tych uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
3. Złoży ofertę na druku, w miejscu i czasie wymaganym niniejszym zapytaniem
7. Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Oferent złoży oświadczenie będące częścią Formularza Ofertowego (stanowiący załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego)
8. Waluta, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia oraz warunki płatności
Rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia będą prowadzone w polskich złotych (PLN). Płatność zostanie dokonana w terminie 14 dni po przedstawieniu przez wykonawcę rachunku za wykonane czynności, ewidencji czasu pracy oraz innych dokumentów wskazanych w umowie.
9. Opis sposobu przygotowania oferty
Prawidłowo przygotowana oferta powinna zawierać:
1. Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną Formularz Oferty - załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego
2. Podpisane Oświadczenie dotyczące spełniania kryterium doświadczenia i praktyki działania na rzecz zatrudnienia socjalnego - załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego.
3. Oferta powinna być podpisana przez osobę ubiegającą się o zamówienie.
4. Pełna dokumentacja oferty powinna być złożona w biurze projektu: Wierzbica, ul. Włodawska 5 lub przesłana skanem na adres poczty elektronicznej Zamawiającego Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
5. Dopuszcza się składania ofert częściowych. W tym celu oferent powinien jednoznacznie określić wybrany zakres tematyczny i liczbę godzin.
10. Osoby uprawnione do porozumiewania się z potencjalnymi wykonawcami
Katarzyna Sokołowska – wiceprezes zarządu SWAS Stella , Tel. 605683633, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
11. Miejsce i termin złożenia oferty
Miejsce składania ofert:
- ofertę należy złożyć w biurze projektu Zamawiającego , lub
- drogą e-mailową na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Termin składania ofert do dnia 20 maja 2020
- oferty złożone po tym terminie nie będą uwzględnione. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny z Wykonawcą, który uzyska najwyższą liczbę punktów, jeżeli zaproponowana cena będzie przewyższać budżet Zamawiającego.
- oferty niekompletne, przesłane po terminie lub pod inne niż wskazane adresy nie będą rozpatrywane przez Zamawiającego.
12. Kryteria oceny ofert, wyboru wykonawcy i sposób obliczenia oferty
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
a) cena brutto usługi – 80 pkt (waga)
b) doświadczenie i praktyka w realizacji tego typu doradztwa – 20 pkt (waga)
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium:
1) Kryterium: Cena brutto usługi
C= [Cmin / CB] x 80
C - ilość uzyskanych punktów
Cmin - najniższa oferowana cena brutto spośród badanych ofert
CB - cena brutto badanej oferty
2) Kryterium: Doświadczenie i praktyka w realizacji tego typu doradztw
D= [Dk ] x 20
D - ilość uzyskanych punktów
Dk - spełnienie kryterium doświadczenie i praktyka
W tym kryterium 20 pkt. otrzyma Oferent który wykaże minimum 3 lata pracy w obszarze tematycznym objętym zapytaniem, lub minimum 3 letnią działalność w instytucji, organizacji pozarządowej lub podmiocie ekonomii społecznej, działającej na rzecz rozwoju usług reintegracji społecznej i zawodowej, rozwoju przedsiębiorczości społecznej oraz rozwoju partnerstw lokalnych.
Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów stanowiącą sumę punktów uzyskanych z poszczególnych kryteriów. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów za pośrednictwem poczty elektronicznej. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone oferty w wyniku oceny otrzymały tę samą liczbę punktów, Zamawiający może wezwać Oferentów, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego dodatkowych informacji w zakresie oferowanej ceny.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający jest uprawniony do wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty w przypadku, gdyby Oferent, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą odmówił podpisania umowy lub gdyby podpisanie umowy z takim Oferentem stało się niemożliwe z innych przyczyn, pod warunkiem, że nie upłynął termin związania ofertą.
Pozostałe kwestie nieuwzględnione w niniejszym zapytaniu ofertowym regulują przepisy kodeksu cywilnego.
14. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą: 21 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
15. FINANSOWANIE
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w ramach programu „Od wykluczenia do aktywizacji, edycja 2020”.
16. INNE POSTANOWIENIA
· Wykonawcy, którzy złożą oferty zostaną zawiadomieni o wynikach postępowania w formie elektronicznej (e-mail) lub telefonicznie na adres i numer wskazany w ofercie.
· Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści w na swojej stronie internetowej.
· Wybrany Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć umowę w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie ponosi kosztów postępowania.
- Niniejsze ogłoszenie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu kodeksu cywilnego.
- Niniejsze zapytanie o cenę nie stanowi zobowiązania zamawiającego do zawarcia umowy.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.